highschooldream.blogg.se

Cedarpoint

I torsdags var jag, Josh och två av Josh's kompisar på nöjesfältet Cedarpoint i norra Ohio och till alla er som gillar berg- och dalbanor: SÄTT UPP "BESÖK CEDAR POINT" PÅ ER BUCKETLIST! De hade galet stora rollercoasters av alla möjliga olika slag som var både hur hemska och hur roliga som helst (även om jag innan jag kom hit förmodligen aldrig ens skulle tänka tanken på att åka dem). Det fanns till och med en som man stod upp på medan man åkte! Vi hade roligt hela dagen, även om vi fick köa i runt 2timmar till vissa rides. Det blev inte så många bilder eftersom det skulle vart väldigt otympligt med en stor kamera, men jag tog några (halvkassa) med min iPhone. 
Rollercoastern som syns på bilden var ny för iår så vi åkte den först. Väldigt läskig men väldigt rolig! Dock var det en av dem som vi fick köa väldigt länge till så vi åkte den bara en gång...
 
Dessa männen såg vi ett flertal gånger då de stod på olika platser inne på nöjesfältet och spelade musik samt dansade. Mot kvällen började vi misstänka att de följde efter oss, vart vi än gick var de där. 
En liten (med betoning på liten) del av kön till en av ridesen. Förutom det på bilden var det ett litet hus till vänster om det på bilden fullt med folk, samt lika mycket folk på den platsen där jag tog kortet. 
 
 
Länk till Cedar Point's hemsida:
https://www.cedarpoint.com
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback