highschooldream.blogg.se

Bilder från resan till USA

Jag har äntligen hittat ett sätt att fixa minneskortet med bilder från New York samt resan dit, så jag har kunnat lägga över bilderna till datorn. Nedan finns bilder från resan till New York samt ankomsten till hotellet där jag och andra från STS/CIEE bodde de första dagarna i New York. Alla som åker med STS får en underorganisation som man har kontakt med under sin tid i USA och underorganisationen som jag har heter CIEE. Alla som är tilldelade CIEE som underorganisation får några dagars softlanding camp i NYC gratis innan de åker vidare till sin värdfamilj så det var i samband med det som vi bodde på hotell. Det kommer ett inlägg med fler bilder från softlanding campet inom kort!
Från Köpenhamns flygplats.
Flygplanet som gick mellan Köpenhamn och London Heathrow.
Samma flygplan fast inifrån.
Great Britain!
En turistbutik på flygplatsen i London.
Några av de andra från STS.
Mathéo, Louise och jag påväg till USA. Jag kommer inte ihåg vart de numera bor i USA, men båda är från Frankrike. 
'Murica!
Flygplansmat, 'nough said. 
Meathéo och jag precis efter att vi gått igenom tullen på flygplatsen i New York. 
Jag, en amerikansk polis och Louise utanför Dunkin' Donuts. Lite komiskt att vi såg honom just där, hihi.
Mathéo och Artur (Finland) på bussen mot hotellet.
Hotellet som vi bodde på under vår tid i New York.
T-shirt, namnskylt samt diverse papper/böcker angåenge utbyteår som vi fick av CIEE.
Rummet där jag och Louise bodde under tiden i New York. 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback